Naam:
Foto’s:
1260
Video’s:

Over mij

Na vele reizen te hebben gemaakt tussen het werken door, heb ik nu de tijd als 65 plusser, om langere tijd weg te gaan samen met Jean-Pierre. Na de fantastische reis in 2015: de Trans- Mongolië Express en een rondreis door China , gaan we dit jaar een nieuw deel van deze oh, zo grote wereld verkennen.

Over mijn reis

Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam.

Op 17 juli 2016 vertrekken we vanaf Schiphol voor een reis van 3 maanden door zuid- oost Azië. Vanuit Bangkok reizen we via verschillende dorpen en steden naar het noorden van Thailand, waar we de grens oversteken naar Laos. Met bussen trekken we dit land door naar het zuiden om het noorden van Cambodja te bereiken. Na dit land doorkruisd te hebben, gaan we In zuid Cambodja de grens over naar Vietnam. We hebben er allebei weer heel veel zin in en als jullie geïnteresseerd zijn kunnen jullie ons volgen op mijn weblog.

Bezochte landen

Ik heb 57 landen (23%) bezocht:

Afghanistan, Albanië, Andorra, Armenië, Azerbeidzjan, België, Bosnië en Herzegovina, Cambodja, China, Cuba, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Georgië, Griekenland, Hongkong, India, Iran, Italië, Jordanië, Kazachstan, Kirgizië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Macedonië, Malta, Marokko, Monaco, Mongolië, Montenegro, Nederland, Nepal, Oezbekistan, Oostenrijk, Pakistan, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Servië, Slovenië, Spanje, Syrië, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.