Een plek waar ik nog nooit ben geweest!

18 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Vandaag vertrekken voor een mooie reis door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam en we nemen mee.......een rugzak met 13,5 kilo aan spullen die we denken nodig te hebben en een doos met capsules, 73 deze keer!
Net zoals vorig jaar hebben mijn lieve meiden weer hun best gedaan, boodschapjes op een heel klein papiertje geschreven en deze in een capsule gestopt. Iedere dag mogen we er weer één openen. Merci beaucoup les filles!!!!!!!De eerste heb ik in het vliegtuig gelezen en bevatte de volgende tekst:
 "Bezoek elk jaar een plek waar je nog nooit bent geweest", Dalaï Lama. Hopelijk kunnen we dit nog heel veel jaren doen!
Maar laten we bij het begin beginnen. Al heel vroeg kwamen mijn kleinkinderen ons gedag zeggen en kregen Jean-Pierre en ik een mooie tekening van Kyan.
Annick, Gaëlle en Katell zwaaiden ons uit op Schiphol en daar gaan we dan op weg naar Helsinki. Daar zijn we overgestapt in een Airbus A350, een knoepert van een vliegtuig om zo'n 10 uur later te landen in Bangkok.
Onze reis kan beginnen! Reizen jullie met ons mee?

1. Gaelle:
    Bon voyage!! Bisous
  2. Annick:
    20 juli 2016
    Super les parents, j'ai hate de lire vos histoires!Gros bisous, xxx
  3. Katell:
    20 juli 2016
    J'ai hâte de lire la suite!!! Xx
  4. Faye Blake:
    Heeeeel veeeeeel plezier.
  5. Ell en Mathilde:
    21 juli 2016
    Lieve Loes en Jean-Pierre,
    Geweldig dat jullie weer zo'n mooie reis gaan maken. En dan ook weer die mooie, lieve briefjes, 73 spannende capsules !
    We reizen weer graag met jullie mee want het is voor ons alweer enkele jaren geleden dat we van deze 3 prachtige landen mochten genieten. Als jullie weer terug zijn van deze prachtige reis, vinden we het leuk als jullie je verhalen met ons willen komen delen, in Someren.
    Veel liefs,
    Ell en Mathilde