Ditjes en datjes

26 juli 2015 - Zaozhuang, China

Weten jullie dat........ - we vandaag op eigen gelegenheid met de bus naar Zhouzhuang vertrokken zijn? - Zhouzhuang met zijn vele grachten het Venetië van het Oosten genoemd wordt? - we vandaag een maand onderweg zijn en zo'n 11220 km hebben afgelegd? - Jean-Pierre gevallen is en een bult zo groot als een ei op zijn rechterheup heeft? - ik vandaag 2 keer agressief geweest ben tegen een Chinees? Hitte, taalproblemen... - de jonge Chinese vrouwen minirokjes dragen met daaronder een onderbroek met pijpjes en een string niet te krijgen is, maar grote onderbroeken tot de navel in zijn? - het eten er hier niet appetijtelijk uitziet: kippentenen, gestoomde schildpad, slang.... - de Chinese mannen nog steeds rochelen en spugen op straat ondanks de anti- rochel/ spuug campagne van de regering tijdens de olympische spelen? - de Chinese kindjes er schattig uitzien,op handen gedragen worden door hun ouders en de meisjes als prinsesjes gekleed gaan? - de Chinese baby's geen luiers dragen, maar allemaal een spleet in hun broekje hebben en eigenlijk dus met hun billen bloot door het leven gaan. - Zhouzhuang een hele mooie " waterstad" is? Bekijk de foto's maar!

1. Katell:
    25 juli 2015